23 Ekim 2010 Cumartesi

Tuvaletimin taştığından hiç bahsetmedim dikkat ettiysen. Ya.

Ben bugün temizlik yaptım. Yeni evimde ilk derin temizliğim olduğu için bir hayli heyecanlıydım. Şaka şaka heyecanlı değildim. Temizlik yapmaktan hoşlanmam.

Tek başıma dolapları iteledim, halıları kaldırdım, pataladım. Kapıları yerlerinden söktüm, sildim yerine taktım. Tek başıma hep. Koca buzdolabını nasıl çektim altını sildim de bi şeycik olmadı, bi toz alayım dedim bezin suyunu sıkarken bileğimi burktum. Ben, yani bilemiyorum. Her şey ondan sonra başladı. Banyoyu temizlerken terliğim kaydı. Düşmedim ama daha önce hiç denemediğim, yapabileceğimden biie haberdar olmadığım garip figürler sergiledim. Asena aradı sonra. Dedim bu ara yoğunum, önümüzdeki ay uğrarsın, çalıştırırm seni. Bebeyim. Ortadan kırıldım sanırım. Ben, gerçekten bilmiyorum.
Kendime geldikten sonra camları silmeye başladım. Bu temizliği yapmalıydım. Mecburdum. İnsan gelecekti evime. Mahçup olmak istemiyordum. ''Koskoca mayonezin evine bak la. Bok içinde yaşıyormuş.'' Densin istemedim. Camları sildim. Balkonuma doğru uçan kedi. Ah uçan kedi. Senden ne çok korktum. Nasıl da kafa attım cama kapatayım derken. Ne kadar hayvansever bir insan olsam da, uçan kedilere aşina değildim.

Buradan ''Beynin kendisi acıyı hissetmez'' diyen bilim adamına sesleniyorum. Benim beynim yandı abi. Ellerinden öperim. Mübarek adamsın. Titredim bildiğin. Vücudum titredi. Kafamın sağı delindi. Beynim aktı. Gibi şeyler.
Sonra dedim ki bari evi süpüreyim. Benden önceki kiracının Spider Man olduğunu bana söylemedi tabi ev sahibim. Kendisi biraz da ağır işitiyor biliyor musun. Fazla üstüne gitmiyorum.
Velhasılı, evi süpürmeye başladım. Bir de ne göreyim. Mutfak dolabımın altında bir yetim. Bir öksüz. Bir Ömercik. Bizim Spider Man çocuğunu unutmuş evimde. Ne yapacağımı şaşırdım. Ya polisle gelseydi. ''Bu kadın çocuğumu alıkoydu.'' Diye kapıma dayansaydı. Nasıl inandıracaktım çocuğunu çalmadığıma. Ha. Bunlar hep kahır. Aldım çocuğu karşıma, konuştum. Ne yapayım, öyle ufak bi şey de değil ki. İnsan yaşına vursak 13-14. ''Senin anan baban nerde garibim. Niçin seni burada bıraktılar böyle.'' dedim. Yavrunun ağzı var dili yok. Sordukça sordum. Tık yok. ''Eah sikerler. Elin piçiyle ben mi uğraşıcam hülen.'' dedim. Çektim süpürgeylen. İçim acımadı değil. Acıdı. Ama intikamı seri oldu piç kurusunun. Tam kötü kadın kahkahası atmaya yelteniyordum ki, tavandaki sülalesini gördüm. Yıkıldım o an. Resmen kirayı tek başıma veriyormuşum. Hayır bana durumumuz yok, bi kaç ay kalalım mı sende deseler, ben de insan evladıyım, kapıya koyacak halim yok ya kış ortasında koskoca aileyi. Ama böyle kandırılmak, enayi yerine konmak. Hayır lidıl spaydi femili hayır. Bunu kabullenemezdim işte. Süpürgeyle çektim hepsini. Gözümü bile kırpmadım. Havalara bakmaktan boynum tutuldu. Kolum felçlendi. Bilemiyorum. Böyle temizlik falan. Ama dedim ya. İnsan gelecekti evime.
Neden sonra anladım ki, benim evime hiç misafir gelmemesinin sebebi temizlik yapmıyor olmammış meğer.

Bitiremedim temizliği. Kahve yaptım. Sigara yaktım. Uzandım ööyle. Açtım bi'kaç erotik vide.. Şaka lan oturdum sadece. Sonra akşam oldu zaten. Bunu falan yazdım.

SON.

10 yorum:

  1. Gerçekten temizlik hastalığı baş göstermeye başlamış gibi bir durum var temizlik sevmeyen insanın temizlik mücadelesi bütün kıvırmalarda bundan dolayıdır.Ayıca örümcekleri sevmem.

    YanıtlaSil
  2. Biz yapmıyoruz hiç öyle şeyler. Temizlik falan. Ne bileyim. Yeni mi icat oldu o?!

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç ve güzel bir üslubun var yaa...
    Seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. dün akşam benimde üzerimde gereksiz bi temizlik yapma isteği ve iştahı vardı ama yapmadım,, bugün canım hiç temizlik yapmak istemiyo,, hatta bugün canım hiç bi sik yapmak istemiyo ama bugün temizlik yapcam.. hemde ölümüne,, sabaha kadar.. aq böle işin..

    YanıtlaSil
  5. hiç acımam alayı gelse çekerim. discovery chanel a çeviriyorlar bıraksan ya.

    YanıtlaSil
  6. arkadaş şoyle o gun ne yaptıgını anlatanlara ayar oluyorum...

    YanıtlaSil
  7. bende kalktım kursa gittim... sıkıldım yarıda çıktım arkadaşımı aldım yanıma yedik içtik gezdik sonra ondan da sıkıldım bıraktım onu sinemaya gittim...biraz güldüm ağladım yine güldüm... eeee yeter lan dedim karar ver ne ağlatıp güldürüyon... ondan da sıkıldım eve geldim... baktım facebook twitter blog derken seni gördüm...
    baktım temizlik sevdasıdır gidiyorsun... senden de sıkıldım:)) şaka bir yana bir tek okumayı yarıda bırakamıyorum... artık ben mi istikrarlıyım sen mi iyi yazıyorsun ortada:)))

    YanıtlaSil
  8. Yazıların gerçekten süper :D BEn de ketçapı severim çok köfteyi de severim tabi :)
    Bloguma beklerim :)
    http://www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  9. uuuuuuu! hızlı inişlerde sayfada sinekler ciddi kafa yapıyor. sırf bu sebepten bile buralarda gezilir ki sadece o da değil yazılar da güzel ^^

    YanıtlaSil
  10. Ağızlarına iki üç çakasım geldi şimdi ... :):)

    Yeni bir kitap tarzı için :
    http://sonsuz-7.blogspot.com/

    YanıtlaSil